סוכל פיגוע בירושלים: מחבל בן 13 נתפס עם סכין

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סוכל פיגוע בירושלים: מחבל בן 13 נתפס עם סכין

סוכל פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים: מחבל ערבי בן 13.5 נעצר ע"י השוטרים בעיר העתיקה, לאחר שעפ״י החשד התכוון לבצע פיגוע דקירה עם סכין שנתפסה ברשותו

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש בפעילות של שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים יחד עם לוחם מג"ב בעיר העתיקה בירושלים, הבחינו השוטרים בקטין ערבי (13, תושב עיסאוויה), שעורר את חשדם.

בחיפוש שערכו השוטרים על גופו, נתפסה סכין מוסלקת. המחבל נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים. מחקירה ראשונית עולה חשד כי התכוון לבצע פיגוע דקירה. היום, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת האירוע נמשכת.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן שיבח את עירנות השוטרים ואמר: "זוהי דוגמא נוספת למקצועיות של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב הפועלים בעיר במאבק המתמשך בטרור. ערנות השוטרים, תגובתם המהירה וחתירה למגע הם שהובילו למעצר החשוד שעפ״י החשד תכנן לבצע פיגוע עם סכין שהייתה ברשותו".

"מול איומי הטרור, אין תחליף לפעילות נחושה של השוטרים שלנו שפועלים כל העת לסכל פעילות חבלנית עוינת ולטפל בכל איום ביטחוני. נמשיך להיאבק בטרור בכל הכלים שברשותנו ולסכל איומי טרור מכל סוג שהם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל" הוסיף ממ"ז י-ם.



1 תגובות

מיין תגובות